Friday, August 20, 2010

sebab.

sebenarnya ada sebab kenapa gua buat blog ni. kalau lu orang tengok url gua pon lu orang boleh dapat agak kan kenapa gua buat blog ni. ya, gua memang bengang. tak tipu punya bengang. gua syak memang biasa ramai orang nak ada rasa bengang ni. gua tak terkecuali.

gua harap tahap kebengangan gua akan menyurut. tapi, untuk apa pula gua harap menyurut? bukankah blog ini dicipta untuk gua lepaskan rasa bengang gua? tak perlu orang baca pon. cukup gua dapat lepaskan. 

puas. rasa. lemas. dalam. dada.

dada tu
kalau boleh 
taknak yang tak bidang 
dan berbulu lebat 
mahupun bersaiz A 

gua bosan




kalau dah bercinta sakan macam laki bini, kenapa tak menikah saja? gua penat bersubahat!

16 orang bengang jugak:

Duniakuabstrak said...

selamat menulis =)

dada berbulu lebat la baru empuk..absorb impact tuu..haha

Izzati Ishak said...

beb. aku pun ada blog lain untuk mulut jahat aku.

tweetypahit.

time aku bengang, hilang suwitt dah. hehe.

ape2 jer said...

sbb selalunya bile bernikah dorang dah x sakan bercinta sbb time tu dah nampak semua keburukan yg disorok2 time bercinta kot keh3

Emerald said...

duniakuabstrak:
doakan gua sentiasa selamat utk menules.
tp, gua tetap tak terliur lg nak laki berdada berbulu lebat. geli.

tweety suwitt:
pergh! mmg tak tahan. tp, normal la tu nak rasa bengang kan.

gua dah usha blog lu. gua syak lu terpengaruh cte dr. jekyl and mr. hide.

miss ... :
dah tu, jgnlah bercinta sakan. gua rimas la tgk!

LUMUT said...

lalalalalala,,,,

instinct gua bekerja...nampaknya gua mcm syak ini lu..eh eh..bia gua saja yg tau..


wakakak...hye hye bye bye

LUMUT said...

eh eh eh dtg lagi jenguk2..hakhak

LUMUT said...

bengang leh kempiskan perut....bagus taw

Vamp Mary said...

Emerald: gua syak lu dah ada blog. Tapi nak buat blog yang lagi baru.

snif snif. gua bau sesuatu fishy. kah kah kah. btw selamat menulis yaw!

xoxo.

ape2 jer said...

well ko ingat aku rimas?? nek lrt pun ko bley tgk kerakusan dorang ni..mmg dah tak tau malu..nk muntah kdg2..annoying..

Tulip said...

tempat melepaskan bengang..=D...
nice laaaaaaaaaa..........

bukan penggoda said...

slmt menules kebengangan! :)

Leplep said...

adakah lu puaka yang gua kenali?ataupon lu puaka yang baru sahaja gua kenali?

Emerald said...

lumut:
lu patut bersyukur instinct lu nak keje utk lu.
tp, lu tak boleh percaya sgt.
bahaya utk kesihatan.

mary:
ape yg anda bau?
makanan bukan?
puasa la woi!

miss ... :
tau takpe. aku pun kalau boleh mahu muntah darah.

tulip:
ya, mungkin lebih baik begini.

bukan penggoda:
selamat. selamat.

areleaf:
puaka telah diikat di bulan Ramadhan yang penuh barakah ni.

ainasya said...

nk air sirap x?? tambah lagi menyirap dgn kebengangan...sabar ye..

Emerald said...

ainasya:
kalau air sirap tu lu nak tolong buatkan, gua memang nak sangat!
please.

ainasya said...

gua bwt sirap khas utk lu....

gua kasi letak water kaler merah kau2 punye...

tp pas kul 7.25 br lu blh try sirap gua...

tp lu jgn menyirap r..hehe