Saturday, August 21, 2010

celaka.

waktu bercinta, semua indah bukan? kalau kentut busuk bau petai sekali pun, tetap bau ambipur yang lu bau kan? ok. lu orang tak perlu tanya gua kenapa gua tules kat sini lagi. memang tak ada sebab lain. sebabnya, gua bengang. bengangsaje. lu orang jangan tanya bila gua tak bengang dah. sebab bila gua dah tak bengang, blog ni pun akan suram tanpa pamitan. apa tinggi sangat laras bahasa yang gua guna ni? heh.

gua nak perhatikan je dari dekat sampai bila lu orang boleh pertahankan manisnya bercinta tu. kalau dah sampai bawak balik dan basuh spender jantan keparat tu, entah mana la lu letak lu punya maruah kan. haila. gua naik pusing kepala 360 darjah fikir pasal lu ni. kenapa gua mesti fikir pasal lu kan? sebab lu menyemak dalam hidup gua! mujur juga gua ada blog untuk gua luahkan rasa bengang gua kat lu. 

pesanan gua untuk lu; walau apa pun yang lu buat, kalau gua tahu lu salah seorang penyumbang kes buang bayi yang berlambak bak cendawan tumbuh selepas hujan ni, gua rejam lu sampai mati! buat malu mak bapak je ada anak macam lu ni!


hidup macam celaka, jangan ingat lu boleh bahagia.
ingat, yang lu rasa indah tu hanyalah sementara.
celaka.
memang celaka.

18 orang bengang jugak:

Vamp Mary said...

Emerald: gua rasa gua mahu cuba mendalami suara hati lu.

Emerald said...

mary:
tak perlu.
gua takut nanti lu pula yg buat blog bengang macam gua.
sape nak sapot gua nanti?
heh.

Vamp Mary said...

Emerald: gua curios sungguh mahu tahu. lu nie laki ka perempuan.
baik lu gtau sebelum sesape terbunuh.

lu pernah dengar kan pepatah "rasa ingin tahu membunuh kucing"

keh keh keh xD

Emerald said...

mary:
lu tak perlu tahu la!
gua rejam lu karang.

Vamp Mary said...

Emerald: lu ganas sungguh mahu rejam2 gua.

Vamp Mary said...

gua syak lu laki. HAHA.

Emerald said...

mary:
lu jgn macammacam.
ahh. malasla gua nak layan lu.

MOFASAD said...

saya nak hukuman hudud ada di satu malaysia ini.

Emerald said...

mofasad:
kalau lu nak, tapi pemimpin paling atas taknak, tak jadi jugak, ye dak?

ape2 jer said...

spender jantan tu dia basuh? tanya kwn ko tu spender mak ayah dia penah basuhkan x? kah4

bukan penggoda said...
This comment has been removed by the author.
LUMUT said...

dasar pompuan sial serah dara.

gi mati la dengan cinta lu

bukan penggoda said...

pehh. lumut. ko mmg mara gle kot. hahahaha.

mmg ni port tmpt lepas geram dn bengang ah.

Leplep said...

kompem lu mmg pompuan..cuma yang tak baper kompem lu pompuan pesen comel ke tak..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

manis ke bercinta kenatanya areleaf..span

Sarani bin Basri said...

perghh..apasal pompuan 2 tak ditakdirkan jumpa dengan aku dulu..boleh jadi bibik aku..masyuk2

Vanilla Popsicle said...

basuhkan spender? seriously?

erkkk....

Anonymous said...

tengs sume utk komenkomen.

will reply soon.

*big hugs!*


pompuan itu mmg celakanya belum habis. haihs.


-Emerald