Thursday, August 19, 2010

basmalah.

gua mulakan blog ni dengan lafaz suci, bismillahirrahmanirrahim...

niat gua boleh jadi ikhlas. boleh jadi tak berapa nak ikhlas juga. bergantung. tapi, gua memang harap sangat blog gua ni boleh bagi manfaat pada lu orang. kalau gua termelucah ke, gua mintak ampun awal-awal. kata orang, tak sedap pula kalau tak ada perisa tambahan. itu kata orang. kata gua pula, astaghfirullahalazim...

lu orang boleh nilai gua macam mana orangnya. memang baik luar dan dalam. moga-moga.



gua harap lu orang jangan terlampau gembira sebab kebimbangan itu sebenarnya perlu ada.

7 orang bengang jugak:

MOFASAD said...

newbie... welcome

MOFASAD said...

w'salam

Emerald said...

mofasad:
thanks! gua harap lu boleh sapot gua.

Duniakuabstrak said...

haha aku org first ke jd flower ko? yes! bangga2..keh3

Emerald said...

duniakuabstrak:
aah. lu org first. tahniah! gua harap teruskan menyapot gua.

LUMUT said...

ok intinct gua da mul abekerja..skrg gua mcm tau lu sape...wakakaa

Emerald said...

lumut:
kalau lu terer, lu kasi tau skrg jugak kat gua siapa yg lu syak?