Thursday, March 31, 2011

kuasa.

kuasa adalah satu perkara yang sangat penting dalam kehidupan. kuasa untuk melakukan, kuasa untuk memiliki, kuasa untuk memerintah dan banyak lagi. memang nampak sangat kuasa ni memainkan peranan yang sangat signifikan dalam kehidupan.

bila dah ada kuasa, ada jugak la orang yang gila kuasa. orang yang gila kuasa ni bukan setakat boleh dilihat daripada kuasa untuk memerintah. tapi, kuasa yang gua nak jelaskan di sini adalah kuasa untuk menguasai. nampak lagi pathetic dan real bukan? memang orang macam ni wujud dalam dunia. lebih-lebih dalam dunia yang gua diami.

gua cukup bengang dengan orang macam lu. sumpah. gua kalau tak bengang, takde gua tules kat sini. ni sebab gua bengang yang terlampau agung dan gua tak mampu nak sandarkan rasa bengang gua ni kepada orang lain atau medium lain, maka gua sandarkan di sini. agar suatu hari nanti gua mampu untuk menoleh dan menilai kembali perasaan bengang yang pernah gua alami.


gua benci lu,
mungkin sebab benci gua jadi bengang,
mungkin sebab bengang gua jadi meluat,
mungkin sebab meluat gua jadi geram,
lu mungkin tiada kuasa,
tapi gua tahu lu sangat mendambakan kuasa,
dan lu fikir semua orang pun sukakan lu,
dan akhirnya lu fikir lu yang paling berkuasa,
CELAKA LU!!!

0 orang bengang jugak: